Lite nytt

Hej, ja som vanligt är jag sämst på att uppdatera. Men äntligen har jag lite extra tid över woho! Både jag och Max var lediga fre, lör, sön och vi supersatsade på att göra det kliniskt rent här i lägenheten. Jag rensade lite i garderoberna vilket gjorde att vi får ännu mera utrymme till att gömma undan lite saker som tenderar att spridas enkelt här i lägenheten. Till exempel mina nagelgrejer hehe. Jag passade på att köpa en pyssellåda på konstnärsshopen där jag kan stoppa ner de flesta av mina geléer. I tisdags åkte vi till k-rauta för att inhandla lite armeringsnät och klädnypor som vi satte upp på väggen där det långa skrivbordet finns. Allting gick på ca 123 kronor och resultatet tycker jag är helt awesome. Kanske köpa några krukor/vaser som kan stå fint där intill :)
 
 
Nu börjar vi få det riktigt fint här i lägenheten men vi invätar lite nytt från ikea faktiskt. Ett nytt köksbord och stolar som går att fälla ner/ihop (det går inte att laga mat tillsammans utan att man ska krocka in i bordet haha). Sen passade jag på att beställa en ny hylla som vi kan förvara våra glasburkar med pasta/ris/müsli. Hmm vad mer? Det blev några förvaringsboxar där jag kan gömma undan mitt smink osv, några krokar, nya vita örngott, glasskål och en toalettrullehållare. Om en vecka dyker sakerna upp och då blir lägenheten i princip komplett!
 
Och vet ni mer vad som händer om en vecka?! Då släpps äntligen Global Journey-biljetterna till TOMORROWLAND 2015!!!!! Åååh så jag längtar! Blir för mycket text i detta inlägg nu så jag fokuserar på att berätta mer i ett annat inlägg om någon dag eller så :D Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback