Nytt i köket

Tjenare! Nu var det ju några dagar sen sist. Kan börja med att säga att det går bara bra med linserna, jag blir bara snabbare och snabbare med att stoppa in/ta ut dom. Har min underbart vanliga jobbhelg fast med lite andra arbetstider då jag bytte med en arbetskompis. Max är ledig och det är ju typiskt. Känns som att vi aldrig får ha en ledig helg tillsammans då jag alltid jobbar varannan helg och han var tredje. Men egentligen gör det ju inte så mycket för vi får ju ändå vara med varandra varje dag. Idag är det hela två månader som sambos och det går finfint här i hemmet. 
 
På tal om hemmet tänkte jag visa två bilder på två nya saker till köket. Vi beställde ju från Ikea ett nytt bord, två stolar och en hylla till köket. Vi gav bort det gamla bordet och stolarna och har sålt de gamla hyllorna. Har tyvärr ingen bild på hur köket såg ut innan men kan säga att det känns betydligt mycket större nu. Nu kan äntligen jag och Max laga mat tillsammans utan att bordet ska vara ivägen. Det nya bordet är mindre brett än det gamla och den store fördelen är att kunna fälla ihop det samt stolarna och enkelt rengöra runt omking. Här kommer bilderna på det nya köket :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback