Snart är dom mina

Kan med glädje berätta att snart kommer min saknade penna komma tillbaka. Det var någon gång där i våras som jag måste ha tappat min penna till ritplattan, mest troligtvis på tåget som går mellan Luleå-Umeå. Så det är därför jag inte har kunnat göra några illustrationer de senaste månaderna. Jag fick nog i helgen och beställde hem den där älskade pennan för nästan tusenlappen och längtar nu så otroligt mycket tills den kommer med posten. 
 
När jag ändå var i farten kunde jag inte låta bli att beställa hem ett par nya skor också. Jag shoppar ju aldrig längre och känner som aldrig det där flowet man hade då man alltid bestämde massa outfits inför skoldagarna. Men nu när man bara har på sig samma kläder på Maxi så orkar man inte bestämma vad man ska ha på sig för man åker ju ändå bara hem sen och byter om till mjukisbyxor. Blir ibland lite deprimerad när man går i klädbutikerna och känner att det inte är någon idé ens att köpa några nya kläder. Men igår kom faktiskt tankarna om att lite nytt på skohyllan vore skoj när det ändå börjar närma sig våren. Vi får ens se om jag tycker om dom hehe!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback