Sommaren är räddad

Kan med glädje berätta att min sommar är räddad och att det kommer bli ytterligare ett till år på den där fantasifulla, underbara och magiska festivalen kallad Tomorrowland!
 
 
Förra året var vi tio personer där men i år lär det faktiskt bara bli jag och min andra hälft. Vi alla började starkt med att längta till nästa Tomorrowland men för någon vecka sedan började folk tveka. Vi blev bara mindre och mindre människor som skulle med och när det var dags för biljettsläpp kl 17 idag bestämde jag och Max oss för att hur som helst boka vi två. 
 
Jag frågade tidigare idag om Max hade kunnat tänka sig att åka bara vi två. Utan tvekan svarade han ja. Så vitt jag vet blir det vi två som kommer röja tillsammans där borta från och med den 24:e juli. Vi kommer aldrig vara ensamma där borta, det finns så många människor där som man kan lära känna. Och tro det eller ej men det finns faktiskt många människor som åker dit själv och klarar sig hur bra som helst. 
 
Jag och Max kommer kunna göra exakt det vi själva vill där borta, vi kommer hinna se fler dj:s eftersom det bara kommer vara vi två där. Nu har vi som inte hört om de andra från gänget som nyligen började tveka har köpt sina biljetter, men jag gissar nog på att dom inte har gjort det.
 
Nu kan man äntligen få andas och fokusera på träning och hälsan :) Bara 180 dagar kvar tills man är där på det underbara imorgonlandet - Tomorrowland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback