Mer sömn - ja tack

Hej, jag ska försöka hålla mig kort då jag egentligen borde sova. Har nu bockat för dag 2 av 6 arbetsdagar och 4 dagar i rad börjar jag tidigt. Tiderna är 7:30 (ons), 6:30 (tor), 7:30 (fre) och 8:00 (sön). Jag är verkligen ingen morgonmänniska men hittills klarar jag av det. Att börja 6:00 är ingen hit, tänk dig att ställa väckaren på 4:45, huvva.
 
Har nyligen haft inskolning i infon/kundtjänst på jobbet och det har varit riktigt roligt! Har min andra inskolning imorgon och ser verkligen fram emot det. Nu när min lilla Fastfood är riven tänkte cheferna att jag ska få lära mig hantera spel och post. Herregud så mycket det är att ta in i sin skalle. Jag var helt slutkörd i onsdags! 
 
Annars har jag dragit på mig förkylningen igen, vilket är riktigt tråkigt då jag inte kan träna som jag vill :( Men då är det bara att se till att vila för jag vill ju kunna klara av en dag på jobbet också. 
 
Så, nu måste jag lägga mig :) I brist på spännande bilder får ni se lite hur det nu ser ut i vårt vardagsrum, godnatt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback