Mobilbloggarn

Tjenare! Är för slö för att starta datorn så denna gång får det ske en uppdatering via mobilen :) 
 
Ja idag har jag avklarat dag 4 av 6 och snart bär det faktiskt iväg upp till Luleå. Nästa fredag tar jag första bästa buss/tåg upp och får umgås mef min älskade familj. Jag har tre stora saker inplanerat under helgen:
 
1 - Klippa av ca 10cm hår för mitt blir bara risigare och tunnare i topparna. Håret växer inte längre. Då är det lika att börja fresh och klippa till axlarna och sen verkligen underhålla genom att klippa mig var tredje månad.
 
2 - Köra skoter med pappa. Alltså det var säkert 3-4 år sedan sist! Längtar!!
 
3 - På söndagen ska jag och familjen vara med på mitt kusinbarns namngivelse (ja typ dop) och detska bli jätteroligt att äntligen få träffa lilla Hedda :)
 
Ikväll har jag och min Max ätit tacos och sett på melodifestivalen. En sån där underbar lördag då man inte gör så mycket annat eftersom man har jobb dagen efter. Ja eftersom jag skriver detta via mobilen så får ni förvänta er mobilbilder, om det ens finns några roliga att visa haha :) hejdå!
 






 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback