Ni måste väl undra

Hejsan svejsan! Äntligen, efter nästan en hel månad har jag funnit mig tid och ork till att skriva här! Livet flyter på som vanligt kan man väl säga. Man jobbar och tar på sig extra pass för att tjäna lite mer pengar. Otroligt skönt att det börjar bli ljusare ute nu och att solen inte längre går ner där vid 15-tiden.
 
Jag och Max trivs då riktigt bra här tillsammans i samma lägenhet och tiden bara flyger förbi. Har köpt lite nya gardiner och kuddfodral som har piffat upp vårt vardagsrum lite (bilder kommer). Vi har hunnit ha en liten fest här också och sen har vi bara fokuserat på jobbet och sömnen hehe.
 
Jag och Max var på en loppis förra veckan och där hittade han en jeanklänning som har bara var tvungen att köpa (15:-) haha och ja, den var ju såklart till för Polly. Vi skrattade väl ihjäl oss när hon hade på sig den men tog av klänningen rätt så snabbt då hon inte kunde stå normal i den hahah. Bjuder därför på lite bilder på våra små änglar! Ska försöka uppdatera oftare, men det är så svårt när man inte känner någon vidare motivation till det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback