Yellow Claw

Då är ytterligare en arbetshelg på 5 dagar slut. Kan med glädje berätta att jag endast kommer ha två sådana helger till innan jag får ett nytt schema med endast 3 dagars jobbhelg framöver (fre-sön). Har haft konstant huvudvärk sedan 2,5-3v tillbaka och ska ta tag i det till veckan och ringa vårdcentralen eller liknande. Denna helg har jag endast fokuserat på att klara av jobbdagarna men njutit av kvällarna då jag har sett UMF-tv - Ultra Music Festival i Miami alltså och har då hunnit streama flera olika live sets. Såklart har peppen inför Tomorrowland ökat och längtar tills man kan planera vilka man vill se när man väl är där. Om Yellow Claw ska dit kommer jag göra allt för att inte missa dom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback