Att se fram emot

Tjenare alla! Det var ju ett bra tag sen sist, men det beror på att lilla jag jobbar för fullt. Jobbar nu 8 dagar i rad och får äntligen ta helg på fredag. 
 
Jag har många saker att se fram emot faktistk. Nu till helgen är det dags för brännbollsyran och det ska bli riktigt skoj att få se folk spela och sen får man röja på festivalen på kvällen. Vi får bara se om det här kassa vädret vänder sin kos och aldrig mer kommer tillbaka. Sämsta våren ever!
 
Åter till saker att se fram emot. I juni åker jag och mina bästa kompisar ner till Stockholm för en helg. Jag, Sunna och Rebecka. Fattar verkligen inte att vi ska få en tjejhelg utan att nå grabbar ska haka med haha. Det här blir min första resa bara med tjejer! Asballt må jag säga, kan berätta lite mer om planen längre fram. (uppdate: skojade bara, kom ju på att jag var för tusan med Amanda till Indonesien!!! hahah sååå, detta blir min första festival med tjejkompisar!)
 
Ja sen har jag beställt hem en klänning från Nelly som jag ser fram emot att få ha på mig denna sommar. Kan det inte bli varmare nu?! 
 
Hörrni nu ska jag faktiskt sova för imorgon är det dags för dag 7 av 8 och innan jobbet ska jag fylla på Sunnas fransar (har gjort 2 fransförlängningar sen sist!). Herrå!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback