Innan jag lägger mig

Hejsan, ska precis lägga mig då jag ska stämpla in på jobbet klockan 7 imorgon. Slutar sen klockan 14, vilket känns som rena rama lyxen och efter det ska jag hinna cykla in till stan för att köpa mig en fin och enkel klocka. Sen blir det till att cykla raka vägen hem och hinna träna med Max och sen försöka städa lägenheten lite. 
 
För några dagar sedan kom en underbart trevlig arbetskollega till mig och ville få sina fransar fixade. Hon är så fantastiskt för hon blir så glad över resultatet och ger mig så fina kommentarer. Jag testade köra ännu längre längd denna gång och wow vilken pingla! Fransarna var inte överdrivet långa men ändå så pass att man såg en skillnad. Dagen efter lystes hennes ögon upp av dom kolsvarta fransarna och det går inte att beskriva hur nöjd jag blev. Nu har jag några till från jobbet som hört av sig och vill göra sina fransar hos mig så otroligt roligt! :)
 
Snart är det en ny vecka som inleds och jag kan säga er att den kommer vara otroligt spännande! Jag ser verkligen fram emot den, men kan inte riktigt berätta än vad som händer för mig. Vi hörs hörrni, hejdå! :D
 
 

Kommentarer
Malin säger:

Bästa Mikaela! <3

2015-05-31 | 01:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback