Unnade mig en förändring

Hejsan! Denna jobbvecka är riktigt rolig. Som ni kanske vet har ju Ica Maxi gjort en väldigt stor förändring vid entrén där infon har flyttat till Fastfoodens sida och nu är det en lång kedja med lekland, info och restaurang. Nu är ombyggnationen nästan klar och denna vecka får vi som ska arbeta mycket i restaurangen fått prova på att lära oss de nya sakerna. Vi har tex en pizzaugn, så snart kan jag kalla mig pizzabagare haha :D Underbart god pizza, vi får se hur populärt det blir med den sen när vi öppnar.
 
Efter att jag slutade jobbet igår kände jag att jag ville slösa lite pengar på mig själv :) Köpte blommor, hårfärg, brynfärgning, puder och lite brun-utal-sol. Det blev en ganska stor makeover för mig och jag verkligen älskar mitt mörka hår! Har som ändå lyckats ha rött hår i 22v och känner nu att det är dags att ändra hårfärg. Oftast brukar jag bli rödhårig under hösten, mörkhårig under vintern och sen lite mer ljushårig mot sommaren men detta år har jag liksom hamnat efter i min hårfärgscykel. Blev rödhårig i december, mörkhårig nu i maj och sen till hösten lär jag bli blond hahahah.
 
Här kommer lite bilder på mina nya fina blommor, samt bilder på hur jag såg ut just innan min förändring och resultatet :) Ps, skaffade fransförlängning på mig själv för en månad sen och imorgon ska jag äntligen få fylla på dom hos hon som gjorde dom på mig, en arbetskollega som utbildar sig till fransstylist. Dom har hållt otroligt bra och då måste man ju fortsätta ha dom. Tänk att bara vakna upp och kunna gå vart som helst utan att behöva sminka sig.
 
Ha det bra så hörs vi sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback