Börjar se ljuset i tunneln

Yo! Go'kväll, eller god natt rättare sagt. Jag och min partner in crime har verkligen kämpat idag med flyttstädet och vi börjar se ljuset, om än ett rätt så svagt ljus, i tunneln. Alarmet pep vid 9-tiden och vi har kört stenhårt idag. Det är inte mycket kvar nu att göra eftersom vi har varit sjukt effektiva idag. Vi har dessutom hunnit gå på bio sådär mitt i allt, skönt med en paus faktiskt :) 

På måndag får vi nycklarna till den nya lägenheten och det ser vi verkligen fram emot. Min pappa kommer ner då på måndag för att hjälpa oss måla om i lägenheten, hur snällt som helst! Jag jobbar till 14 och direkt efter det blir det till att pyssla gärnet i den nya läggan :) 

Självklart ska jag försöka fota några bilder för er så ni får se uppgraderingen vi får. Diskmaskin, inglasad balkong, 5:e våningen, parkettgolv, världens största toalett med badkar, nyproduktion, ja jag kan ju fortsätta i en evighet haha :D Det bästa är nog att jag får nära till mina vänner! Granne med de flesta jag känner, woop!! :)

Imorgon ska vi såklart fortsätta med detta tråkiga flyttstäd, jag och min fina partner in crime ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback