En tidig julklapp till en själv

Morsning korsning! Tidigt inlägg idag men så går det när man börjar klockan 7 på jobbet. Jobbar till 15 och efter det blir det att lägga all fokus på flyttstädningen, även fast man nog lär vara otroligt trött och bara vill sova resten av kvällen. Maxis är ledig idag och han ska packa ihop våra kökssaker är det bestämt. 

Igår vad lilla jag ledig och mötte upp Max på stan för att luncha tillsammans på Utopia. Vi åt grekisk buffé och nomnom så gott det var! Efteråt köpte jag en gulsdspray på panduro för att pyssla lite med en lampa jag har köpt. Inför flytten vill jag gärna ha en ny lampa, helst guld, rund och glansig. En sådan lampa går på sisådär 600kr och jag känner mig väl inte värst sugen på att spendera så mycket pengar. Jag hittade en lampa på Citiboard, den var dock silvrig men rund och lite halvglansig. Promenixade till Tomtebo i lördags i snöovädret och pröjsade endast 80kr för lampan! Woop. Jag och Max lånade senare under kvällen vår lilla verkstad för att spraya lampan till guld. Det gick toppen och nu ska vi bara köpa glansspray så den blir lite mer lik den lampan jag vill ha :) 

Jag har dessutom åkt ner till Strömpilen och hämtat ut mina glasögon från synsam! Åh jag är helt frälst i dom :) idag blir det premiär för dessa på jobbet och vi får se hur det går, tjiho! 

Hejsvejs! 



Har ju dessutom hunnit vara hemma hos mami förra helgen! Handlade massor på Ikea och mådde verkligen underbart hela den helgen :) snart åker man faktiskt upp igen då jag får vara ledig från jobbet under julen, åh vad jag längtar!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback