Supetar dag 1

Men tjenare igen underbara blogg! Ännu en dag i rad som jag skriver här, måste vara ett av världens sju underverk. Jag förvånar mig själv faktiskt! Men har jag bestämt mig för något så kan inget stoppa mig. Tänker skriva varje dag av denna resa fram tills vi landat i Sverige.

Ja dagen började med att alarmet pep vid 9. Pappa hade precis kommit hem från sin moppetur som han tog för sig själv där vid 6:15 på morgonen, vilket jag såklart inte orkade haha. Åt frukost och innan 10 var vi redo att checka ut och gå mot färjorna. Hann med en tidigare färja och var framme till vårt lilla lägenhetshotell väldigt snabbt. Satt och väntade ute vid poolen tills rummet blev klart.

Efter att ha fått se vår stora lägenhet blev vi riktigt hungriga. Gick ner till stranden, åt lunch och låg sen under ett träd vid stora stranden i Supetar. Efter det chillade vi på hotellet. Kl 20 åt vi middag med bästa läget och vid 22-tiden slocknade hela ön!! Strömavbrott i cirkus 40 minuter! Asballt! Sen när strömmen kom tillbaka gick vi till en bar där det spelades livemusik :) en perfekt första dag här i Supetar!

Imorgon ska vi försöka ta oss till andra sidan ön på ert ställe som heter Bol :) vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback