Bygga pepparkakshus på Berghs

Hej bloggsän! Ojoj det är så fullt upp i skolan nu så jag hinner knappt tänka på att skriva här. Känner nu hur tröttheten börjar smyga sig fram, tur då att jag har hamnat i en fantastisk grupp till detta projekt. Vi är väldigt strukturerade vilket gör att vi följer vår tidsplan perfekt. Vi har researchat, brainstormat och nu samlat på oss väldigt mycket kött på benen inför vår presentation nästa vecka, samt casefilmen vi ska ha hunnit göra. Det där med casefilm, underskatta ej det. Det tar mycket tid! Idag har vi i princip gjort klart vårt manus inför filmen, alltså det som VoiceOvern ska säga. Sen är det bara att hitta massa klipp och jag ska även utmana mig själv genom att animera en del. 

Idag hade vi även teamwork på skolan då alla ettor var med. Det bjöds även på fika och ljusmusik :) vår uppgift var att sitta i våra Explore-grupper och vi skulle bygga kreativa pepparkakshus!! Vi hade en del borta från vår grupp i morse så vi var bara två stycken till skillnad från folk som hade 5-6 st i sina grupper. Men vi skapade ett fint rosa hus men massor av skumtomtar ;) lägger även upp massa andra kreativa pepparkakshus som andra grupper har gjort. Nu är jag snart hemma och längtar efter en rejält god middag. Det blir långannkaka med bacon, omnnommnnoom! Hejdå! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback