Explore

Tjenare där, var ett litet tag sen jag skrev sist. Mestadels beror det på att vi kör på för fullt nu med grupparbeten och sen har jag knappt tagit några bilder under dessa dagar så inte så kul att bara läsa meterlånga texter heller. Ja grupparbetet flyter på jättebra so far och idag ska vi intervjua några barn för att samla på oss så mycket information som möjligt för att kunna utveckla vår "produkt/tjänst" :) mer säger jag inte! Ska åka in till vårdcentralen för att lämna blod och se om jag har någon brist på något eftersom jag har haft huvudvärk i över 2 månader nu.. idag är det faktiskt lite bättre med huvudvärken men jag ser inte fram emot att bli stucken i armen :'(((( Brukar alltid bli så svimfärdig men denna gång har jag faktiskt beställt hem emlakräm!! Får se om det blir bättre eller om det bara sitter så sjukt mycket uppe i huvudet. Igår skypade jag och Max med mamma och det var faktiskt mycket trevligare än att bara prata på telefonen :) nä ni, ska hoppa av tåget nu. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback