Äntligen piffat till balkongen

Hejsan, ja nu tycker jag att det är på tiden att jag berättar lite om vad som har hänt sen senast. Inte alltför mycket faktiskt haha. Vi hade inflyttningsfest förra helgen och då har jag inte riktigt hunnit skriva så mycket här på bloggen. Det var många som kom och vi hade det riktigt trevligt. Max och hans kompis åkte till Byggmax och köpte lite virke som resulterade i trägolv och två soffmoduler. Vilket lyft balkongen fick alltså! Det som återstår nu är att måla golvet riktigt mörkt, och lådorna vita. Sen ska jag även sy tjocka madrasser så det blir riktigt mysigt där till våren och sommaren :)
 
Ett annat lyft till lägenheten var den nya tavelväggen som jag kämpade med ett bra tag. Men allt gick hur bra som helst och resultatet blev bäst! Och blir jag less på bilderna så är det ju enkelt att bara beställa nya motiv :D
 
Har ju denna fantastiska jobbhelg som vanligt och ja det är ju mer vanligt att jag hittar på saker under dessa helger än de helger jag har ledigt. Ikväll ska jag och Max till några kompisar inne i stan och vi ska spela massor av sällskapsspel :D Max har till och med överraskat mig med ett nytt spel idag - som jag har spelat för flera år sedan med vänner uppe i Luleå. The Resistance heter det, kolla upp spelet för det är riktigt skoj alltså. Nu var det ju väldigt längesedan som jag spelade det och har i princip glömt bort hur man gör haha!
 
Ha en bra helg så hörs vi när jag väl har tid :) Här får ni se några bilder på vårt fina hem!
 
 
 
 

Kommentarer
Helene säger:

Sicken mysig balkong! :D

2016-02-13 | 17:07:14
Bloggadress: http://minttu.blo.gg/
Felicia säger:

Så fint!

2016-02-13 | 22:15:21
Bloggadress: http://feliciaholmgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback