Dags för lite nya äventyr

Hejsan! Idag är inte vilken torsdag som helst, nej nej! Idag blir det först jobb 10-19 och direkt efter det blir jag upphämtad. Vi ska faktiskt till Kittelfjäll idag :D Så spännande eftersom jag aldrig har varit där. Vi ska åka i backen och bara ha rejält stugmys. Senaste gången jag åkte slalom måste ha varit i Levi typ 2010. Så nu är det ju verkligen dags att ta på sig pjäxorna och glida ner. Kameran och datorn åker med men vi får se om jag hinner uppdtera något nu under helgen. Fick dessutom ledigt på fredag så jag har en extra dag på mig att njuta i backen :D
 
Hejsvejs!
 
 

Kommentarer
rememberthiis.blogg.se säger:

fina ögon :)

2016-02-18 | 19:21:13
Bloggadress: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback