Fullspäckad dag

God morgon! Idag är det en hel del som står på dagordningen. Först in i duschen och göra sig i ordning för vid 10 kommer jag och Max stå utanför Ikeas entre och invänta på att de öppnar. Så roligt att vi äntligen har fått vårt Ikea. Kommer ihåg när jag flyttade hit 2010 och då det var snack om att Ikea skulle vara klart till 2014, haha två år senare står vi där då. God frukost har vi dessutom fått i oss. Goda baguetter med brie och salami. Finns det något bättre? Varje morgon jag öppnar restaurangen på Maxi får jag såna cravings efter våra salami brie-mackor. Så nu lyxar vi till det lite under de mornar som vi har lite extra tid på oss att göra dessa goda mackor. Tänk sen när Max har bakat klart surdegsbrödet! Är snart inne på dag tre av jäsningen i alla fall. 
 
Ja efter några små krimskramsköp på Ikea blir det ingen vila för mig eftersom jag hjälpte en arbetskollega att få vara ledig denna dag. Så vi bytte pass vilket gör att jag får vara ledig på tisdag istället :) Men då ska jag inte heller vila så värst mycket eftersom jag ska fylla på fransar på en jag gjorde för ca 3v sedan. 
 
Ja snart kommer alla Kittelfjäll-bilder, I promise! :) Här bjuds det nu på några bilder! Hejsvejs
 
 
HAHAHA JAG DÖR! Hittade denna bild bland alla gamla bilder på datorn. Typ världens coolaste katt, jag smälter!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback