Vårkänslor måste vara det bästa som finns

Hejsan! Snart är jag redo att ta cykeln in till stan för att bara gå runt och kika lite. Solen skiner men det är kallt ute. Kan ändå känna den där lyckliga känslan dyka upp när solen skiner in i lägenheten. Jag blir som en helt annan människa mot våren. Jag blir mycket gladare i själen. Katterna diggar nog också våren eftersom de ligger oftast i solen och värmer sig :) 
 
Idag ska jag handla lite mat och sedan göra min alldra första focaccia ikväll. Ska bli sjukt spännande att se hur god den blir. Den verkar vara väldigt enkel att göra dessutom! Till Max ska jag köpa något ekologiskt specialmjöl då han faktiskt ska baka eget surdegsbröd. Vi åt något så fruktansvärt gått hembakat surdegsbröd i fjällen att vi måste testa själva! 
 
Jag hade dessutom tänkt hitta mig lite nya kläder eftersom jag aldrig handlar några till mig själv längre. Någon skön tröja hade jag tänkt mig :) Sen blir det en snabbis till Lagerhaus och lite andra ställen. Får se vad jag hittar :D Ha en underbar dag så återkommer jag med bilderna från Kittelfjäll lite senare!
 
 

Kommentarer
rememberthiis.blogg.se säger:

Så fin du är :)

Svar: Men tack! :D
Mikaela Sandström

2016-02-25 | 13:40:50
Bloggadress: http://rememberthiis.blogg.se/
Matilda Berlin säger:

Ja men visst blir man så glad av solsken! Det riktigt spritter i kroppen på en =)

Svar: Går som inte att förklara med ord hur stor påverkan solen har alltså! :)
Mikaela Sandström

2016-02-25 | 14:52:27
Bloggadress: http://matildaberlin.blogg.se/
josephine Asplund säger:

Verkligen =) Hoppas du får en fin eftermiddag & lycka till med bloggen!
Kramar <3

Svar: Tack så mycket! Detsamma :)
Mikaela Sandström

2016-02-25 | 16:05:15
Bloggadress: http://josephineslifee.blogg.se/
Veronica Wallgren säger:

Ja det har verkligen varit underbart väder och jag känner lite som du, man blir en annan person i det fina vädret :)

Svar: Eller hur?! :)
Mikaela Sandström

2016-02-25 | 18:28:58
Bloggadress: http://wallgrenveronica.blogg.se/
Amanda Fernandez säger:

Vad kul att han ska testa surdegsbröd, har själv bakat det ett tag nu!😊 Det kan verka krångligt men är jätteenkelt när man börjar första principerna!

Svar: Ja men precis! Låter Max få sköta allting först och sen får han lära mig när han väl kan det :D
Mikaela Sandström

2016-02-27 | 16:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback