Bio på ett annat ställe

Hejsan svejsan! Ja åter en ny dag att skriva om på denna fina lilla blogg. Idag har jag fått vara ledig från jobbet och då har jag och Max passat på att se lite film på bio. Vi har under de senaste veckorna sett en del av QuentinTarantinos filmer bara för att hans nya film alldeles nyss haft sin premiär. Denna kväll har vi alltså sett The H8ful Eight, men (!) inte på Filmstaden utan på Folkets Bio på nybyggda väven :) det var faktiskt riktigt rolig att vara där, dock lyckades jag ju såklart välja den platsen där det var en extremt lång gubbe framför mig så jag fick sitta väldigt snett för att kunna se texten under vissa stunder. Sen var stolarna lite väl hårda att sitta i för en film på ca 3h. Filmen var såklart bra, men jag var lite halvt uttråkad ibland.

Sen mötte vi upp Vickan som är på besök från Luleå. Hon tar sin examen här i Umeå så jag har bokat övernattningslägenheten som hon får sova i inatt. Den är hur fin som helst och är precis som en vanlig lägenhet :) 

Imorgon blir det till att stiga upp tidigt för att vandra med Vickan upp till universitetet och då passa på att hämta mina vantar som jag glömt på sjukhuset haha. Saknar mina touchvantar!

Godnatt och hejsvejs! :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback