En bra dag

Halloj! Denna dag har varit en bra dag. Jag verkar ha en inbyggd väckarklocka i mig eftersom jag alltid vaknar vid samma tidpunkt under de dagar som jag inte behöver ställa egen väckarklocka. Idag har jag alltså haft kvällspass på jobbet och kunde då ta det lugnt på morgonen. Men denna inbyggda väckarklocka kanske inte alltid är så rolig då jag ibland känner för att sova ut ännu mer. Så idag envisades jag om att jag skulle sova lite längre och vipps vaknade några timmar senare och ännu mer utvilad än någonsin! :)
 
Jag har som sagt haft kvällspass idag medan Max har haft morgon så vi hann träffas en liten stund idag innan jag cyklade iväg mot jobbet. Nu har jag äntligen fått tag på ett minneskort till kameran eftersom mitt förra tyvärr gick sönder (oops). Så nu har jag mina kameror framme hela tiden och passar på att fotografera. Är ju så mycket roligare att lägga upp bilder med riktigt bra kvalitet istället för dåliga kamerabilder :) Tittar tillbaka här i bloggen ibland och ser hur mycket jag egentligen har fotograferat. Saknar dessa spontana fotoshoot-dagar som jag och mina vänner har haft förut.
 
Så nu låter jag er få se de bilder som jag har tagit idag, hejsvejs! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback