Ledig helg och bowling

Hejsan! Ja denna helg är lika med ledig helg som därmed är lika med skönt. Vi gjorde ingenting speciellt på fredagen och igår var det planerat att träffa Max familj på O'learys för att fira hans lillebror som precis fyllt 18 år. Vi hade först bokat två banor bowling och sen blev det middag på samma ställe. Vi hade det riktigt trevligt och efter det spenderade jag och Max kvällen hemma med någon dålig film haha. Jag hann även sy upp några gardiner igår som kom med Ikea-leveransen i måndags, skönt att det är gjort nu! :) 
 
Idag är jag ledig men inte Max så jag ska nog passa på att ta en promenad och göra lite andra saker som får en att må riktigt bra. Känner inte för att ligga i soffan hela dagen idag. Spela lite gitarr, städa lite, göra lite andra ärenden och även passa på att beställa egendesignade posters som ska upp på min tavelvägg :)
 
Ha det bra så hörs vi så snart jag har tid att skriva här!
 
 

Kommentarer
Amanda säger:

Varför har ikea så sjukt långa gardiner!? haha

2016-01-26 | 08:41:31
Bloggadress: http://amandafernandez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback