Update

Ja nu var det ju som ett tag sedan jag skrev här på lilla bloggen och det är väl dags att uppdatera lite :) 

Julen var hur mysig som helst, fick världens bästa klappar och vi hade en riktigt rolig kväll hela familjen. Dagen efter hälsade jag på min farmor och senare på kvällen träffade jag min kära vän Vickan :) var väl nästan 1,5 år sedan som vi senast träffades och shit vad tiden går snabbt alltså! Vi pratade hela kvällen och gick sedan ut på Allstar. Där mötte jag upp några gamla vänner som jag inte har träffat på över 5 år!! Känns så overkligt ibland men så är det ju när man flyttar bort från sin hemstad.

Sen var man vipps tillbaka i Umeå och då var det några jobbpass kvar innan det blev dags för nyårsfirandet. Jag hade fått den lilla oturen att jobba den 1:a men det gjorde inte så värst mycket egentligen. Tog det lite lugnare och är riktigt nöjd med min nyårsafton :) min vän Malin och hennes kille kom på besök och vi gjorde världens godast mat som de hade planerat och inhandlat. Vi var i våran lägenhet och kissarna fick ju då också vara med :) Tiden gick ju hur snabbt som helst och vipps skyndade vi oss ner till älven för att fira in det nya året i de riktigt hårda vindarna och den bara marken utan snö. En riktigt mysig kväll! 

Ja vad har vi hittat på efter det då? Jag och Max har gått lite på bio och även åkt skridskor :) annars har vi bara myst på här hemma! Här får ni se massa roliga mobilbilder vettja, hejsvejs!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback