Att ha gjort egna soffdynor

Tjenare! Åh idag har jag äntligen tagit tag i att börja sy överdrag till soffdynorna på balkongen. En fantastisk känsla när man äntligen har gjort klart såna stora projekt. Visste redan innan att jag måste vara 100% dedikerad till att sy dessa dynor då det är två stycken och jag vill inte dra ut på att göra klart den andra dynan någon annan dag. Då skulle det ha tagit evigheter tills den skulle ha blivit klart.

Efter många nålstick i fingrarna och en ruskigt god middag som Max lagade blev dessa dynor till slut klara!! Max lagade en maträtt inspirerad från Jamie Olivers matlagningsprogram och det måste ha varit något av det godaste jag har ätit i hela mitt liv! Vi kikar en hel del på hans program och blir väldigt inspirerade att testa nya maträtter varje dag nu under sommaren. Vi har bland annat provat att göra egen Coleslaw för några dagar sedan.

Vi får se vad för kreativt jag hittar på imorgon :) fortsätter med min challenge i alla fall vilket är toppen! Känner att jag vill komma in i det kreativa tänket ännu mer tills skolan börjar för då blir det full rulle! Kan fortfarande inte fatta att lilla jag har blivit antagen till den bästa skolan i Sverige (PS i Europa också då Berghs vann nyligen pris för bästa skola) inom kommunikation.

Den kommande veckan kommer mamma på besök en snabbis innan vi båda åker upp till Luleå och tar med mina personliga prylar inför flytten till Stockholm. Sen blir det klassfest med gamla naturklassen, vilket jag ser sjukt mycket fram emot. Var 7 år sedan sist! Efter det blir det en lugn vecka i Umeå innan jag och pappa drar iväg 10 dagar till Kroatien! Woop ;)

Vi höres, hejsvejs!! (Ska redigera alla knasiga bilder från Electric Love Festival också!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback