Challenge: En kreativ grej om dagen

Hej igen! Nu har jag äntligen börjat smälta allt med Berghs. Ledighet fram tills skolan börjar och då har jag hittat på en egen liten challenge för mig själv i syfte att komma igång med skapandet. Jag kallar den för "En kreativ grej om dagen". Det kan vara allt från målning, skapa en ny låt, pyssla ihop grejer, sy eller bara göra något enkelt i Adobeprogrammen :)

Då får vi hålla tummarna på att jag kan lägga upp det här på bloggen varje dag. Vissa gånger får ni nöja er med någon flummig mobilbild.

Gårdagens skapande blev en Monstera i akvarell. Det var lite svårt att måla i så stort format då jag hellre pillar med penseln i mindre skala. Men nu har jag testat detta i alla fall! Ikväll får vi se vad jag hittar på att skapa :)

Om några dagar åker jag och Max iväg till Österrike till en festival som heter Electric Love och denna gång ska jag ÄNTLIGEN få se min Yellow Claw spela! Förra året på Tomorrowland missade vi ju dom då jag trodde att de spelade kl 21 och kom dit 5 min innan. Sen vandrar alla ut från tältet och då inser jag att vi har tagit fel på tiden. Men inte denna gång, åååh vad jag inte ska missa mina Yellow Claw <3

Kallar denna kreativa grej: Monstera by Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback