Girls night

Tjabba tjena hallå! Tänkte att hellre att jag lägger upp lite mobilbilder än inga alls. Jobbar på för fullt, är nu inne i dag 5 av 8 i rad och jag gör även fransfix på mina vänner nu tre dagar i rad efter jobbet. Idag har jag fått äran att göra min kompis Malin så fin med fransisarna :D För över ett år sedan gjorde jag faktiskt på henne och det var så skoj att nu få göra det ÄNNU bättre då jag kan det mer nu.

Jag hade pojkvänsfritt i helgen som var och passade då på att bjuda över mina vänner och vi hade det så otroligt skoj! Det måste göras igen. Har inte så värst många bilder så ni får gilla läget lixom, bah, typ, alltså!! YO! Pözz! <3 

Max åkte ner till Göteborg för att se Håkan Hellström och hans musik har som aldrig fastnat för mig. Tur då att han hade en annan vän att följa med. Hade jag varit där skulle jag känna mig så utanför då jag inte kan en endaste låt haha xD 

Har räknat ut att jag nu bara har 9 arbetsdagar kvar innan semestern drar igång. Längtar med spänning att få ett litet besked innan dess men det kommer ni få höra mer om efter den 23:e juni då jag vet mer ;) hemlis!






Kommentarer
Malin säger:

Fina Mikaela!:)

2016-06-07 | 20:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback