Ombytta roller!

Hejsan alla goa och glada!! Tänkte bara säga att nu är det dags för lite ombytta roller denna helg. Idag jobbar jag mitt sista 8:e pass i rad och imorgon inleder jag en tredagars helg! Och gissa vad lilla Mikaela ska hitta på då :) jo nu är det äntligen min tur att få hälsa på Minica. Imorgon drar tåget vid 9 och jag ser sjukt mycket fram emot denna helg. 

Nu är det full rulle som gäller fram till semestern! Hälsa på Minica, jobba måndag och göra fransar efter jobbet, tisdag drar jag upp till Luleå för att vara med på min lillebrors examen då han går ut 9:an!!!! Sen jobba och göra fransar till så många jag bara kan :D wehååå!!!

Vi höres under helgen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback