Well hello Luleå

Tjenare, tjenare! Är lite småless på att åka tåg nu känner jag hehe. Helgen hos Minica varr fantastisk, även fast vädret till en början inte var det. Kändes lite granna som att komma tillbaka till Rosvik när man bodde hos henne. Vi hade det superkoj - allt från fika och festligheter, till fyrhjuling och kvällsmys ute på altanen. Vi hann även ta en liten tripp uti skogen där vi kom till ett "magiskt" hus som var öde. Kommer berätta lite mer om det sen när jag har redigerat klart bilderna (kommit halvvägs gällande det). 
 
Idag har jag suttit på tåget upp till min lilla hemort - Luleå! Woop. Förutom att tåget var försenat 1h 30 min så gick det faktiskt bra. Ikväll har jag bara tagit det lugnt med familjen. Ätit middag och sedan promenerat med mamma till mormor och morfar. Planen imorgon är att åka till mormor vid lunch och sitta med henne och måla lite med akvarellfärgerna jag tog med mig hemifrån. Sen ska jag möta upp min vän Victoria och bara hänga :D
 
Åker ner till Umeå igen på fredag då det är min jobbhelg till helgen, men sen är det inte många dagar kvar tills denna brud får gå på sin efterlängtade semester. Mina planer so far är att fotografera mycket, chilla mycket och njuta extreeeemt mycket av min lediga tid! :D Hejsvejs!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback