Berghsfest

Hej fina ni, igår var jag faktiskt sjukt grym på att fota lite flummiga mobilbilder men i får tusan gilla läget denna gång. Har ju ändå nu bara gått en enda dag sen senaste inlägget.

Igår jobbade jag och min gruppkompis fram till 17 innan jag var tvungen att ta mig hemåt då min mage kurrade och studentplånboken verkligen skrek på mig att jag borde ta mig hemåt för att äta middag. Blev jätteglad då Maxis hade lagat världen godaste middag med kyckling och ugnsbakad potatis :)

Sen velade jag fram och tillbaka då jag visste att Berghs skulle hålla en fest vid Kungsträdgården aka Berghsfest. Var sjukt trött men kände att - vad tusan, varför stanna hemma? Mellan valet och kvalet drog jag iväg efter en snabb fix med klädombyte och uppiffning med hjälp av hårspray och parfym, drog jag iväg från Trångsund och åkte till en klasskompis som var snäll att hålla förfesten hos henne. Vi åkte iväg vid 23 och jag stannade till 1:40, kutade in till centralen för att hinna med bussen som gick prick 2:00. Annars hade jag fått vänta 20 min utanför stället alla Berghsare hänge på, för att den vänta ett tag tills bussen gick. Älskar att man ändå kan ta sig hem på vardagarna och nätterna, men när man måste ta två bussar så blir det sjukt dryfta

Svettig som jag var hittade jag trots allt min busshållplats (en labyrint att hitta sin hållplats i centrum, me. Jag lyckades). Åkte vid 2 och var hemma strax efter 2:30 :)

Nu är det full rulle med grupparbetet innan va har redovisning på fredag. Wish me luck! Vi gör om Spotify's identitet for fun med veckans ansvarige från Bedow Design. Kolla in den byrån, sjukt grymma grejer! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback