Första kursen på Berghs avklarad

Tjenare igen! Försöker lägga upp så gott det går och visst har jag varit duktig den senaste tiden?! :) Fortfarande inte riktigt frisk, skallen värker som vanligt och känner mig lika febrig som igår. Men jag satsar ändå på att åka till skolan då jag verkligen inte vill missa något. Idag var det inte något jättespeciellt som hände på schemat förutom att vi hade utvärdering av kursen Communication Design 1 som vi haft sen vecka två på skolan. Imorgon börjar en ny kurs: Typografi, vilket ska bli huuuur spännande som helst, men lite läskigt då det är så många regler hitan och ditan. Men det ska bli najs att äntligen få lära sig mer om det.

Efter skolan kände vissa i klassen inte för att direkt åka hemåt och jag var en av dem. Vi åkte till en affär som heter Papercut och kikade på alla tidningar/böcker/m.m och de gav sån sjukt stor inspiration. Hungern slog sen till för många och vi letade upp lite matställen för att sen ta med oss det till en klasskompis bakgård som verkligen var FANTASTISK! Åh så mysigt det var och tänk att vi fortfarande kan sitta utomhus och käka, det är ju tusan den 20:e september. Efter middagen kände jag att min skalle inte riktigt orkade med att stanna kvar så nu sitter jag på tåget på väg hem vilket känns skönt då jag får vila upp mig lite inför morgondagens lektioner.

Får se vad jag hittar på resten av kvällen, men ska iaf fixa lite matlådor så jag inte går utan och sen bara chilla med datorn. Är lite fixarsugen och vill skapa något så vi får se om det blir något, men då digitalt i så fall. Max är på jobbet fram till 21 ikväll så jag är ensam hemma med kissarna en stund. Vi hörs kanske imorgon efter skolisch om jag inte är alltför trött hehe. Ha det bra, hejsvejs! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback