Friyay

Friyay!! Hej igen fredag, det var ju nyss du var här och så vipps är det helg igen. Det går inte att förklara hur snabbt veckorna går, det var ju nyss det var måndag. Och på tal om måndagen, det var då vi hade den där tidspressuppgiften med The Shop och gosh, jag och min gruppkompis var 110% säkra på att vi hade den uppgiften förra veckan! Se vilken konstig tidsuppfattning man får här haha. Men I like it a lot! Det är ju ett gott tecken på att man har kul. 

Idag hade vi en gästföreläsare som vi kommer att ha några dagar in på nästa vecka. Vi fick en uppgift om vinetiketter som vi skulle göra om med endast sax, tejp och kopiator. Vi hade en mall som vi fick klippa ut och bestämma vilken text vi vill fokusera på genom att göra den större/mindre eller välja versaler/gemener. Vi fick alltså inte använda någon dator utan endast kopiatorn för att minska eller förstora upp texten vi hade fått. Mitt resultat hittills är jag väl inte sådär superstolt över men jag har ju måndag och tisdag på mig. Ska även göra 5 till etiketter med samma märke men bara annan "rubrik" då de är andra sorter av vinet.

Jadu, lite stressigt är det också sen ikväll då vi ska ha en Tackfest för våra 2:or som höll en fest innan Berghs började. Tyvärr hade ju jag min avskedsfest i Umeå då, men ikväll ska jag inte då se till att missa denna fest. Men stressigt då jag sitter på tåget hem och festen börjar om 40 min hehe. Ska bara byta om, lämna väskan, käka lite och sen ta mig iväg in till stan igen. Vi hörs under eller efter helgen, hejdaaa!! :))

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback