Hej fredag!

Men tjenare! Äntligen fredag och jag har faktiskt upptäckt att jag ska ställa mig längre bak i tåget när jag åker in till skolan. Har varit rätt så fullt hela tiden så att få sitta ner hör till ovanligheterna. Men idag har jag faktiskt lyckats hitta en plats genom att gå på längre bak i tåget, hur skönt som helst. (PS nu sitter jag och klassen på Lion Bar och jag hann inte lägga upp detta inlägg på morgonturen på väg in till skolan då internet suger där vid Södra Station)

Ja äntligen fredag som sagt och wow vad veckorna går snabbt. Från att i tre år ha arbetat varannan helg till att nu få vara ledig VARENDA är ju typ livet! Är så glad över att få mina lediga helger. Får se om jag lite senare måste hitta något jobb, men jag försöker ta det så lugnt som det bara går nu till en början.

I onsdags hade vi en föreläsning av en tjej som tidigare hade gått på Berghs och berättade sin väg till där hon är nu. Att vi måste våga ta en paus för att sen känna oss så redo som vi kan bli. Att inte vara rädd att det står stilla ett tag. Vår uppgift till idag var då att skapa en wearable som vi ska tänka på något positivt om oss själva när vi ser den. Så i onsdags gick jag till panduro och köpte pärlplattor och pysslade med det igår. Senare på kvällen i onsdags åkte jag till min klasskompis Zandra och hängde där en stund innan vi åkte till Skinnarviksberget och hängde där med några från vår klass samt AD/Copy-klassen :) så himla fint berg där man får se hela Stockholm. Synd att man missade solnedgången för den hade varit häftig. Satt där till kanske 23:ish och sen gick vi vidare till någon pub. Har typ haft huvudvärk hela veckan och hade det även den kvällen så jag valde att åka hem när resten gick till puben. Kändes rätt så att hinna hem innan sista pendeln gick dessutom, hade varit drygt att försöka hitta bussen.

Igår var vi lediga från skolan så jag och Max tog en promenad i Trångsund och gick sen ner till vårt gym som vi får träna i gratis i och med lägenhetsbytet :) nu är det fredag och vi ska lyssna på redovisningar hela dagen, sen kanske vi alla går till Lion bar och firar in helgen med klassen. Nu får ni se några bilder från i onsdags. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback