Nästan en månad in på Berghs

Jamen hej där! Gosh vad jag inte har haft tid till att skriva här på lilla bloggishen, men som sagt jag har verkligen haft fullt upp hela tiden!

Jag trivs något så oerhört mycket här i Stockholm och känner mig levande för första gången på typ två år. Är så sjukt glad över mitt liv och jag har redan träffat så många nya vänner här. Skolan är ju helt fantastisk och vi har redan haft massor av givande uppgifter. Flyger fortfarande på molnen och jag har ännu inte förstått att jag, JAG MIKAELA går på Berghs!

Jag ska nu försöka att skriva så ofta jag kan om vad jag gör på skolan för det är ju sjukt intressant för er att läsa vad jag hittar på här om dagarna. Vi har haft många grupparbeten och även hunnit med en picknick med hela skolan i humlegården. Jag har även fått prova på virtual reality vilket är något av de sjukaste grejerna jag har gjort. Sen även hängt på Lion Bar där alla Berghsare hänger hehe. I förrgår kom Maxen ner till mig i Stockholm så livet är ju komplett. Han och katterna är här med mig i Stockholm.

Nu ska jag överlåta er till alla mina flummiga mobilbilder då jag knappt har haft tid att använda mig av min lilla kompaktkamera, men jag ska verkligen försöka ta med mig den när jag kommer ihåg den såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback