Tänk fort nummer två

Men tjenare! Idag är det återigen en måndag och wow vilken dag. Ännu en till dag då vi har fått en brief och sen ska hinna producera innan dagens slut. Vi hade en snubbe från England på besök som varotroligt duktig, Huw Morgan heter han. Vår brief var att skapa minst en poster till en ny pop-up shop tyyyp. Vi delades in i två och två, fick gå fram och dra en lapp som innehöll ett ord med vad vår shop skulle sälja. Jag parades ihop med Danial och han drog en väldigt bra lapp enligt mitt tycke: Pennor.

Det var såå skoj att skapa något och försöka tänka: enkelt, förstorat och lite outside the box som skulle få en att vilja undersöka vad vår shop sålde. Vi valde att fokusera på markeringspennor och köpte faktiskt några på Clas Ohlson. Sen målade vi och målade! Superskoj. Till slut var det fett stressigt men vi är ändå sjukt nöjda med vad vi lyckades skapa :D

Här får ni se lite bilder från dagen. Nu är jag snart hemma och ska njuta av köttbullar och mackisar med Max. Visstja, han var på intervju idag och fick jobbet direkt! Det ska firas. Imorgon har vi sovmorgon, tack och lov för jag har haft feber hela dagen dessutom. Nu blir det till att shotta massa echinaforce och be till högre makter att jag håller mig frisk hela veckan. Pözz!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback