Berghsfest igen

Men tjenare bloggän! Idag är en vacker dag. Halva klassen är ledig idag men det var för att den andra delen vad lediga igår. Jag tillhör den andra delen och är alltså på väg in till skolan idag. Ja vad har hänt sen senast då?? Jo jag har jobbar hela helgen och var rätt så mör efteråt men oj vad man kommer att bli glad sen nästa månad! Sen har det varit lite olika saker som har hänt skolmässigt. I måndags skulle vi redovisa det originalarbete vi gjorde i redaktionell design, vi försökte efterlikna en tidning så gott vi kunde och det var mer jobb än vi trodde! Otroligt givande 😊

 

Sen i tisdags hade vi "feedback day" med vår lärare i typografi då vi satt i grupper om ca 4 st och presenterade även 4 arbeten vi har gjort tidigare i typografi. Det var helt fantastiskt med feedback man fick och vilken boost må jag säga! 😛 

 

Igår var som sagt halva klassen lediga, inkl moi. Hade dock ingen bra dag igår, vaknade helt på fel sida och allting kändes bara.. fel på något sätt. Arbetade med nya uppgiften i redaktionell design och det är att vi ska få producera en helt egen tidning. Jätteskoj men jag fick lite stopp i skallen igår, eller det gick bara segt att arbeta kände jag. Men, men! Sen var det Berghsfest på Kåken kl 20 med beerpong-turnering! Vi hade inte fixat något lag men vipps så var det ett lag som inte dök upp och då ställde jag och Zandra från min klass upp samt två andra snubbar från två andra klasser. Vi kom till semifinal!!! Alltså hur stolt?! Sen var det ett annat lag från vår klass; "Boys" men Jesper, Tom, Arvid och Martina och de VANN!! Woop woop, så stolt! 😍 

 

Jag hade fortfarande inte min dag igår på kvällen och åkte hem 23:30. Var inte alls på festhumör utan kände att det kunde vara najs att göra klart uppgiften som ska presenterad strax. Sen var det också skönt för plånboken att åka hem då jag tycker att det är så onödigt att köpa massa dricka utan något festhumör 😛  skönt att slippa vara bakis dessutom 😉 nä nu är jag typ framme på skolan, vi höres! Bästa är att man är ledig imorgon också. Hadeeee! 👋

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback