Ruth

Tjabba, tjena, hallåhallååå! Sitter på tåget nu på väg in till skolan. Har redovisning klockan 10:40 till 12 och sen är det sluttttt, men lär sitta kvar på skolan för att fixa klart min digitala lösning av min tidning då jag inte är klar med den. Sen vill jag nog bara hem och ta det lugnt då jag ska jobba denna helg. Är lite orolig då min fot är värre än vad den brukar vara. Jag stukade ju den extremt rejält för kanske 2 månader sen och det är inte bättre direkt. Ska se om det går att tejpa foten på något sätt, annars får jag försöka stå på den andra foten så gott det går. Det är bara så drygt när man jobbar extremt långe pass och står upp hela dagen, speciellt när man inte är van att stå upp i skolan och bara sitter mestadels framför en datorskärm 😐 


Dock skönt att få vara ledig på måndagen må jag säga. Tisdag ska vi hämta ut våra magasin och sen är det vernissage då alla får komma och kika på våra mags 😁 sen är det inte så mycket mer i skolan och veckan därefter är det bam, bam, bam.... PRAKTIK! Dock bara fyra veckor, men hur skoj som helst ju! 🎉 och vart ska jag då praktisera? Jo på en reklambyrå som heter Ruth. Är helt frälst och chockad att jag fick en plats där! Har bara hört gott om dom och att de ska vara den trevligaste byrån i Stockholm 😍 under intervjun sa de att de gärna ville att man skulle praktisera i team, alltså att jag jobbade med en till och gissa vem det blev då!??!!?! Ingen mindre än Zandrutski! Kommer bli hur kul som helst att få vara med en av ens bästa vänner under denna period, vi kommer att ha det så underbart dessa fyra veckor 🙌 nu låter jag er få ta in denna information och därefter fokusera på helgen. Ha det gott mina kära följeslagare och fans, ni är bäzt. Skoja, har typ 8 som läser denna blogg hahhaha vilket skämt 😎 nä nu driver jag, hursom så är ni ändå bäst! Peace ✌️


Kommentarer
Elin säger:

Fin bild på dig & Ha en härlig dag! :D

2017-04-28 | 10:15:04
Bloggadress: http://equui.blogg.se/
NORRSKEN EMMA säger:

ha en toppen fredag
kramiz

2017-04-28 | 10:30:55
Bloggadress: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback