Cd-fest

Hola!!! Lördag idag och oj vad man blandar på dagarna nuförtiden. Idag är det dags för klassen att träffas en stund och även passa på att bjuda in de nya cd-ettorna!! Woho, får se om det dyker upp några. Vi ska sitta i Vanadislunden som är en park i Vasastan. Najs att den nya citybanan går ända till Odenplan så att jag inte behöver gå alltför långt därifrån eller behöva byta till tunnelbanan. Jag är iaf huuur pepp som helst! Nu börjar även peppen på skolan komma tillbaka vilket känns bra. Tror största anledningen till varför jag inte har känt mig peppad till skolan är för att denna sommar har gått på tok för fort. Så är det när man har jobbat hela sommaren ☺️ 

Sen är det inte alltför länge kvar tills vi åker till Amsterdam! 🎉🙈🖤🎧💃🏻

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback