En dag kvar

Yo-Yo allesammans! Lördag idag och såklart spenderades hela denna dag på jobbet 7-15:30. Mina uppdateringar här har ju som sagt varit helt avskyvärt kassa, men så är det när jag inte pendlar till och från stan längre. Tar bara 7 minuter med bussen och då hinner jag inte skriva något. Nu sitter jag faktiskt på tuben på väg in till Zandra. Det är dags för rooftop party som jag har sett fram emot så otroligt länge. Jag skulle ha gått på lin semester igår men såklart tog jag på mig jobb hela denna helg för att jag ska kunna blir glad i september då lönen dyker upp. Lite synd med tanke på denna fest ikväll, men jag får helt enkelt ta det lugnare och åka hem tidigare än annars. Börjar 7 imorgon igen men efter det, då jävlar får äntligen lilla jag en veckas ledighet innan skolan börjar ☺️🎉 

Känns så konstigt hur snabbt denna sommar har gått och nu har jag snart jobbat mitt sista sommarpass, sen återgår jag till mina vanliga helger - men det blir först i september det. Har så mycket att se fram emot nu att jag spricker. Mysteryland toppar ju allt måste jag säga ✌️ så feeeeett taggad! Har fått hem mina blinkande skor och de satt som en smäck! Kommer inte får ett enda skavsår av dom heller så dessa ska jag använda flitigt där borta. Nu känner jag att jag har skrivit nog för idag, ska dessutom snart hoppa av tåget så lika att avrunda detta inlägg nu. Vi höres!

PS!!!!!! På måndag åker jag upp till Luleå ❤ träffa familjen och bara få vara! 😍 

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback