Söderhamn | Zhiyun Crane m | Sony A6300

Tjenare bloggen, sorry för dålig uppdatering men så är det när man kanske inte känner för att skriva. Helgen som var blev en spontan tripp till min kompis Minica i Söderhamn. Hon har också beställt hem en gimbal vilket resulterade i att vår helg spenderades mestadels till att filma hennes hemstad. 
 
Jag har lärt mig massor om min nya kamera och jag ÄLSKAR DEN! Ord går inte att beskriva den lyckan i att jag äger en kamera som gör att jag kan få extremt bra material. Min gimbal och kameran är nog de bästa sakerna jag har klickat hem. Jag rent gråter av lycka. Folk säger att man inte behöver världens coolaste utrustning och det är sant, men jävlar vad den betyder mycket för själen och inspirationen. 
 
Helgen var helt underbar, det är så synd att den är över så snabbt bara. Men snart har jag lite andra saker att tänka på. Nu återstår bara 4 jobbpass kvar på Ica och sen får även jag gå på semester. Jag har två veckors ledighet från jobbet, men redan efter en vecka börjar skolan igen. Innan dess ska jag passa på att hälsa på familjen uppe i Luleå. Såklart åker min utrustning med och jag ska självklart filma så mycket som jag kan där uppe! Åker måndag och stannar faktiskt till torsdagen :) 
 
Nu ska jag ta mig något att äta och överlämnar er till det fantastiska resultatet min kamera och gimbal ger! OMG jag dör! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback