Dags för vecka två på praktiken

Men god morgon! Nu är helgen över och det är dags för att inleda den andra veckan på praktiken. Märker att jag bara blir tröttare och tröttare. Jag har dock varit sjukt duktig på att lägga mig tidigt denna helg, somnade kanske vid 21:30 på fredagkvällen och sen 22 lördag, men det hindrar ju inte mig att känna mig trött ändå. Ska faktiskt få åka in en timme senare imorgon vilket ska blir så himla skönt! 😴

Nu väntas en intensiv vecka faktiskt. Ska hinna handla lite julklappar, hänga med tjejerna på tisdag, onsdag ev hämta ut mina nya glasögon, torsdag är det beerpongturnering på skolan, fredag nalkas det julfest med Futurniture, helgen kommer Max syster ner på besök och då ska vi försöka hitta på massa saker också ☺️ puh, MEN jag ska i alla fall få sova ut på lördag, det förtjänar jag så himla hårt!! 👊 

Hmm något annat som jag borde ta upp? Njä, jobbhelgen har flutit på. Trodde att det skulle vara mer kaos med kunder men de kanske inte handlar så mycket i delikatessen 🤔 mycket av vår egna julskinka har gått så det ger ju en lite mer julstämning. Uh den existerar verkligen inte längre... MEN! Det kom faktiskt snö natten till idag, så det är ju riktigt mysigt! 😍❄️🎄

(null)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback