En vecka avklarad

Men hejsan! Ojoj nu har det redan gått en heeeel vecka på praktiken, tiden går verkligen FÖR fort. Jag har haft det så himla kul under min första vecka och ser fram emot nästa vecka. Det jag inte ser fram emot är att jobba denna helg. Det är inte själva arbetet som jag inte tycker om, jag är bara så sjukt less på att börja tidigt under mina jobbhelger 😴 Hade varit så skönt att få sova ut lite i alla fall då jag annars stiger upp 6:40 alla andra dagar måndag-fredag. Så det är ju inte förrän nästa helg som jag får sova ut utan någon väckarklocka ställd. Annars är jag pepp såklart, lär ju vara mycket folk som handlar nu också då det börjar närmar sig jul. 

Vi har ju lite julpynt hemma, en bordsgran som jag är så kär i! Sen köpte jag en liten julstjärna men jag lyckas alltid döda dom blommorna, lika att jag hämtar upp mina plastjulstjärnor. Lite paket har också börjat dyka upp vid granen, men någon julstämning känner jag tyvärr inte av än 😐 

Ikväll är planen att jag ska vara i säng kl 21:00, men det återstår väl att se. Jag sover alltid så dålig natten innan första jobbdagen då jag vet att väckaren är ställd på 5:40. Nåja, ska sluta med min bitterhet nu, kan dock aldrig rå för det eftersom jag känner samma sak varje gång. Men jag måste ju få in lite cash också 💸💸 

Ha det fint!

(null)

(null)

(null)

(null)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback