Fredagsfeeling

Men tjenare! Ska verkligen försöka uppdatera lika bra som förra året, är ju så roligt att själv titta tillbaka och minnas vad jag gjorde och vad mina tankar var under den perioden. Nu är det finally den sista dagen som klockan är ställd på 6:40 och tidigare!!!! 🎉😌 Gaah idag känns det verkligen som att någon har satt sig på mitt face, spänningshuvudvärken har nu officiellt intagit min hjärna och ni har nog aldrig sett en människa gäspa så mycket som jag gör just nu 😴 Nä, idag förtjänar jag en Celcius! 💪 

Tänk att jag redan är inne på sista dagen av andra veckan på denna praktik, så skrämmande att det bara är en vecka kvar och sen är det över 😭 trivs så himla bra där borta och det ska bli så dundertråkigt att inte få hänga där nå mer, men det ska samtidigt bli så otroligt skönt med lite ledighet från både skola och jobb! Får ca en vecka ledig vilket är perfekt 👌 

Ikväll nalkas även julfest på Futu! Det ska bli kul, men jag är ju som sagt så himla sliten... igår var det pingis- och beerpongturnering på skolan/Lajka och jag kom väl hem 0:30 och även om jag knappt drack någonting så är jag såå dööd 😵 uuh, nu ska jag vandra mot Skeppsholmen så vi hörs. En fin dag idag får vi hålla tummarna på! Pussochkram 😘😘

(null)

(null)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback