Julbord med den bästa

Hej igen bloggis! Nu börjar praktiken gå mot sitt slut och jag är lite deppig över det. Bara idag och imorgon kvar ju 😭😭 Igår var en riktigt hektisk men rolig dag. Har hjälpt till med lite animationer inför en presentation för kund och sen arbetade jag lite med mitt egna projekt som jag gärna vill hinna bli klar innan jag slutar. Blev bjuden på lunch av en av mina handledare eftersom hon hade sin sista dag innan julledigheten igår. Så vi fick en väldigt trevlig avslutning då. Sen efter lunch åkte jag iväg med en annan kollega till Sickla för att spela in en film till deras sociala medier. Håll utkik på deras Facebook eller instagram! När vi kom tillbaka klippte jag ihop det snabbt också vilket var superskoj, även om datorn segar sönder då vi spelar in i 4K så satt jag kanske en halvtimme med den bara. 

Efter det slog klockan 17 och jag skyndade mig in till stan för att hämta ut min glasögon!! Wiee! Lämnade ju tillbaka dom för kanske 1,5v sedan då jag glömde lägga till antireflexskydd. Hade blivit galen av att ljus som kommer in genom brillsen.

Efter det mötte jag upp Max och vi åkte iväg mot ungefär där Kaknästornet ligger. Vi fick i julklapp av hans familj att få gå på julbord tillsammans 😍 det var riktigt mysigt där och de hade så otroligt god mat! Inte alls nå mycket folk där heller vilket var toppen. Stället heter Djurgårdsbrunn. Efter julbordet höll vi båda på att dö för att vi var så otroligt mätta! 

Idag nalkas Berghsrocken! Ska bli skoj att få träffa alla igen och höra hur de har haft på sin praktik. Innan det börjar ska jag och tjejerna såklart hänga och göra oss i ordning! ❤️🙈 kommer ta det rätt så lugnt ändå eftersom jag har min sista dag på praktiken imorgon hehe, vill inte vara alltför bakis heller 😂 nä jag är superpepp på ikväll ändå. Nu ska jag hoppa av tåget och ta mig till Skeppsholmen. See yaaaaah 👋

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback