Julfest och helgledigt

Godmorgon! Nu har jag äntligen fått sova ut denna helg, men samtidigt känns det som att jag inte är helt utvilad, skulle behöva ha sovmorgon en vecka minst innan jag känner mig pigg. Iofs är väl årstiden inte heller den bästa att känna sig pigg under hehe. Fredagen var tipp topp! Julfesten började kl 15 och vi gick en promenad runt Skeppsholmen och sen möttes alla upp på en båt. Temat med årets fest var "Sjö" eller kanske "båt"??. Sen promenerade vi tillbaka till Futu och där väntades det en riktigt satsig middag med humrar, rökta räkor och musslor. Dock äter jag ju inte skaldjur så jag fick sitta vid veganbordet haha, men det var supergott! Efter det körde vi quiz med fortsatta temat sjö och tror ni inte att första frågan handlade om Vasaskeppet som jag är expert på 😎 sen minglade vi runt lite och vid typ 0:00 åkte jag hem då jag var så otrooooligt slut.

I lördags hängde vi med Max syster som var på besök och vi gick runt i stan ett bra tag faktiskt, jag fick så ont i fötterna eftersom jag ville vara fin i klackar, så jag fick väl skylla mig själv lite 😑 sen åkte jag och Max hem och drack lite glögg och tittade på Mad Men. Igår gjorde jag absolut ingenting vilket jag verkligen behövde. Så less på att sminka sig varje dag i typ 2 veckor och behövde en dag helt utan smink!

Nu inleder jag första dagen på sista veckan på praktiken och det känns lite läskigt att det snart är över. Har så himla kul där borta men samtidigt ska det ju bli skönt med massa lov. Gör ju ingenting att jag jobbar denna helg eftersom det är julafton och då blir det extra roligt att jobba, sen får jag ju ledigt också vilket gör att jag kan kämpa uti det sista 💪💪

Näni, nu ska jag hoppa av tåget! Hadee 👋💋

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback