Men hej igen, lever jag eller?

Men hej där bloggelito! Det var verkligen inte igår, mamma påminde mig om hur kass jag var på att skriva här så nu ska jag väl försöka mig ta mig an detta bloggskrivande igen 💪 Nu börjar terminen gå mot sitt slut och jag har verkligen haft ett så otroligt bra halvår. Skolan har varit så skoj och vi har egentligen bara haft två kurser sen jag skrev sist, "förpacka varumärket" där vi fick jobba med Arla och nu senast "motion design 2" men där får jag inte berätta om vilken kund vi hade då vi fick skriva under på kontrakt och så.

Nu är vi inne i sista kursen vilket är PRAKTIK! Så jag hade första dagen ute igår och det känns jättebra ☺️ jag kirrade min praktikplats riktigt tidigt, måste ha varit i september tror jag. I alla fall, hänger på en kommunikationsbyrå som heter Futurniture och där får jag hänga med två personer som håller på med videoproduktion, klipp och animation! Paow, riktigt spännande. Praktiken håller bara på fram till jul så det är lite trisst, men förhoppningsvis lär jag mig mycket under denna tid.

Snart jul, redan?!? Omg... stannar än en gång i Sthlm detta år eftersom både jag och Maxen jobbar julafton. Så det blir bara vi två med det gör inte så mycket för vi har ju varandra 😍 kommer även jobba lite före och efter jul, samt efter nyårsafton också. Får vi se vad vi hittar på under nyår, kul kommer vi i alla fall att ha det! Nä ska ta och avrunda här nu, praktiken är på Skeppsholmen och då tar jag mig en morgonprommis från Kungsträdgården, perfekt! Hejsvejs 🙂

.

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback