Nya brills

Men hej igen, det var inte igår (det var i förrgår!! Ha ha..)! Nä nu ska jag sluta skoja hör, finns ju en risk att ni dör av ironi. Nu är jag inne på dag tre av praktiken och jag stortrivs där faktiskt, även om det tar ett tag att komma in i rutinerna och så så känner jag att jag har massor av saker att göra. Människorna jag hänger med är supertrevliga och jag ser fram emot att få åka till praktiken. 

Igår var en jättemysig dag. Efter praktiken åkte jag in till Sveavägen och gjorde en synundersökning eftersom jag måste köpa nya brillor. Min syn varierar ibland och då är det så drygt att se suddigt även om jag har på mig mina glasögon. Så nu har jag köpt mig två par i olika styrkor vilket gör att jag kommer ha totalt tre glasögon med tre olika styrkor haha. Synd om det kommer en dag då jag vill ha på mig ett par och så kan jag inte det eftersom de kanske är för starka för min syn just då. MEN jag kommer iaf inte se suddigt vilket känns topp! 🤓 

Efter synundersökningen åkte jag till en kompis där jag och tjejerna käkade hämtmat och drack rödvin - jag vet, jag hatar allt som inte bubblar. Men det slank faktiskt ner lite ändå, även om det var groteskt äckligt. Sköljde ner det ibland med en bit chokladmuffin hahaha, jag dör jag är så sorgsen... hur som helst var det såå underbart att träffa tjejerna igen, även om vi sågs senast i fredags så känns det som att det var en månad sen vi sågs haha.

Nä nu ska jag återgå till min kära morgonpromenad till praktiken, vi hörs kanske snart igen?? 😎 

(null)

(null)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback