Finbesök från Umejåå

Tjenare! Har de senaste dagarna faktiskt lagt mig kl 22 och senast 22:30 men förstår verkligen inte hur jag kan känna mig ÄNNU mer trött än vanligt. Igår la mig mig senare då jag var i ishallen och tränade. Gick bra förutom att jag snubblade och slog till min armbåge rejält haha, så lär ha ett väldigt fint blåmärke snart. Helgen har varit superskoj då min och Max kompis Jonas kom på besök från Umeå. Han dök upp i torsdags och det blev lite festligheter och en hel del mat ute på stan vilket var asgött. Vi åt på bland mat Barrels i gamla stan. Supertrisst att han åkte iväg i söndags men sånt är livet. Denna skolvecka inleddes med redovisning i måndags och fortsatte med en ny uppgift. Rätt så tight schema nu så därför jag inte riktigt orkar skriva så mycket här. Längtar oerhört mycket till denna helg! Ska först och främst sova ut, sen blir det inflyttningsfest hos bästa Marty! <3 på lördag ska jag åka in till skolan för det där då Berghs släpper årets arbetsprover!! Gaah hihi så skoj att lyssna på det och att få vara på plats. Väntar med spänning verkligen! Ja, vi ses bloggis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback