Full rulle igen

Tjolahoppen! Igår har vi varit i pappersparadiset, ett ställe som heter Papyrus. Där fick vi se upptäcka pappersdjungeln. Idag skiner solen, det är 1 minusgrad och slasken har frusit till is. Idag är det två grupparbeten spm gäller, sen ett möte och efter det är det dags för mig att åka iväg mot Ica och jobba. Ja du hörde rätt, nu har jag fått nog av denna studentekonomi och har sökt extrajobb. Med min långa arbetserfarenhet av Ica så är det ju nemas problemas, men en rolig sak med detta jobb är att det är den enda avdelning som jag inte har arbetat på förut. Så det mesta är ju rätt så nytt för mig. Jag arbetar i delin! Snart kommer jag bli kung på bland annat salami, pajer och ostar! Även om skärmaskinen må vara helt nytt så har jag ändå erfarenhet om hygien, kundbemötande och också några andra maskiner bakom disken 😏 Ja så det blir jobb också idag som ni vet, 17-22 och sen blir det raka vägen hem för att hoppa in i säng då det är heldag igen på skolan. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback