Lite, men ändå mycket, yao!

Hola bloggis! Ville bara säga att födelsedagen var verkligen perfekt från första start tills jag gick och la mig 👌 Berghsfesten var grym, dock lite stressigt med att hinna dit men när man väl var där så gjorde det inte så mycket. Dagen efter var det tävlingsdags och min grupp var såå grymma när de presenterade vår idé. Tyvärr gick vi inte vidare och vi tror att det berodde på tidsbristen med att hinna producera innan kampanjen drar igång. Med vi fick var sitt säsongskort med City Bikes så gissa vem som kommer att cykla runt i stan när det börjar bli varmare ute! 😏 oj så tiden går snabbt alltså! I helgen kändes det som att det var april redan! Helt bart ute, solen skiner för det mesta nu. Dock snöade det i natt, men den snön är nog redan borta hehe. I fredags hade vi två redovisningar och det är såå skönt att det är över nu. Annars har vi suttit med att designa vårt spel till D&AD-tävlingen och idag började vi ett nytt arbete i vår huvudsakliga kurs Communication Design 2. Igår började även en ny fortsättningskurs och det är i Grafisk Produktion. Vår slutuppgift har jag nu suttit och gjort klart nu redan för att ligga lite före. Ingen idé att spara saker i slutet. Ja nu orkar jag inte skriva så mycket mer då jag strax är hemma ☺️ låter bilderna få säga resten. Kramz! ✌️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback